O alumnado de 3*PDC leu haikus, aprendeu a súa estrutura e características e fixo os seus propios poemas tomando como fonte de inspiración as súas fotografías favoritas de Chema Madoz. Aquí tedes o resultado: son ou non son poetas?
En aquel banco
sobre piedra tumbado
tan solitario
Sebastián Álvarez Moreno
|
Algunas puertas
abren caminos cortos
y otras largos
Bianca Santiago Taboada
|
Las dos cerezas
sobre ambos extremos
balanceándose
L. Claudibel Rodríguez
|
Dos direcciones
un único sentido
lazos atados
Leticia Seijo Boado
|
Lo reservado
sale antes a la luz
la curiosidad
Cristian Roel Gómez
|
Paso a paso
las notas musicales
siguen tu ritmo
Santiago da Quinta Romero
|
Una palabra
me dijo cosas de ti
que no sabía
Andreína Gómez Hernández
|
La rama muere
renacen sus cenizas
¡Pequeño árbol!
Alba Fernández Suárez
|
Son imágenes aparentemente simples, tan inspiradoras... Bravo por estos alumnos, con sus palabras, han enriquecido y dado un poco más de vida a la obra de Madoz. Muchas felicidades por la actividad. Linda.
ResponderEliminarGrazas, Sabela.
EliminarFoi moi divertido e inspirador escoller as imaxes e crear os textos. Da gusto con este alumnado!
Que bonitos Inés! Dálles parabéns aos rapaces . Tamén para ti .
ResponderEliminarGrazas, Belén. Xa os verás na aula... ;)
Eliminarhttp://www.joanbrossa.org/obra/brossa_obra_poesia_visual_llistat.htm
ResponderEliminarCoñeces os poemas visuais de Joan Brossa. Mira no enlace.
Claro, Belén, de feito dubidei moito se poñer os poemas de Brossa ou as fotografías de Madoz. Encántanme!
EliminarNeste enderezo de you tube hai un vídeo precioso en homenaxe a Brossa
ResponderEliminarhttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MeuNzun3gSA#!
Precioso! Grazas, Belén!
Eliminar